مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 10:552023-10-28سياسي

ثبت نام قطعی 37 نفر در شهرستان آستارا برای انتخابات مجلس


رقابت انتخابات مجلس دوازدهم در آستارا با ثبت نام نهایی 37 نفر از داوطلبان، وارد مرحله جدی و تازه ای شده و شور و هیجان انتخاباتی در این شهرستان همچون ادوار گذشته شکل گرفته است.

- ایسنا/گیلان رقابت انتخابات مجلس دوازدهم در آستارا با ثبت نام نهایی 37 نفر از داوطلبان، وارد مرحله جدی و تازه ای شده و شور و هیجان انتخاباتی در این شهرستان همچون ادوار گذشته شکل گرفته است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالی مرحله دوم را سپری کرد که فضای شهرستان مرزی بندر آستارا در شمال غربی استان گیلان که یک کرسی نمایندگی در مجلس دارد، این روزها سمت و سوی انتخاباتی پیدا کرده است.

در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، ثبت نام داوطلبان ابتدا به شکل پیش ثبت نام انجام شد و در آن مرحله 53 نفر از افراد داوطلب نشستن بر یک کرسی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه آستارا با ورود به سامانه طراحی شده پیش ثبت نام، اطلاعات خود را وارد سامانه کردند.

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا در این رابطه در گفت وگو با ایسنا با اشاره به ثبت نام نهایی 37 نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس از حوزه انتخابیه آستارا اظهار کرد: ثبت نام نهایی از 27 مهر آغاز شد و تا ساعت 18 روز چهارشنبه سوم آبان ادامه یافت که در این مدت 37 نفر ثبت نام خود را نهایی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام قطعی 37 نفر در شهرستان آستارا برای انتخابات مجلس

ثبت نام قطعی 37 نفر در شهرستان آستارا برای انتخابات مجلس